MAKLUMAN / PERINGATAN

TuanPunya blog ini kepala dah masuk angin,mungkin juga satu dua saraf otak dah putus.Jadi kadang kadang ok,tapi kebanyakan waktu tak ok.Jadi kebanyakan artikel dalam blog ini pasti tak menyenangkan anda dan akan menganggu emosi anda.

Jika ada tanda tanda saperti diatas..anda dinasihati logout serta merta dan tidak terus melayari blog ini.

Ini blog aku,jadi suka hati apa aku nak tulis..apa aku nak cakap.

SEMUA DAH TAHU KAN ? BAGUS

Kalau korang nak komen no hal..tapi jangan kurang ajar.Sebab aku 100 kali kurang ajar

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

Tinjau Tinjau

Wednesday, April 28, 2010

LAGI KISAH PRK 094...

Maklumat dari sumber yang tak boleh dipercayai:

Salah satu sebab kenapa majoriti kemenangan BN hanya 1,725 dan tidak 6,000 saperti yang dijangka,adalah kerana undi protes dari PERSATUAN ANAK ANAK IBRAHIM HULU SELANGOR.Ini di sebabkan Presiden Perkasa Ibrahim Ali telah mengguris perasaan anak anak Ibrahim Hulu Selangor,dalam satu ceramah beliau bila mengatakan anak anak Ibrahim semuanya Kacau dan Hura Hara.Video ucapan Ibrahim tersebar luas di Youtube.

Anwar selaku Presiden sampai mati PERSATUAN ANAK ANAK IBRAHIM SE MALAYSIA telah menyeru semua anak anak Ibrahim bertindak balas dengan tidak mengundi BN.Dipercayai lebih 4,000 undi anak anak Ibrahim yang mula mula memihak kepada BN telah memihak kepada Zaid Ibrahim dan parti konda kondi nya.Dengan itu hasrat BN untuk menang dengan majoriti 6,000 hancur di sebabkan "mulut cibai" Ibrahim Ali.

P/S: Nasihat aku kepada Ibrahim Ali..Lain kali jaga "mulut cibai"kau tu...

No comments:

Post a Comment