MAKLUMAN / PERINGATAN

TuanPunya blog ini kepala dah masuk angin,mungkin juga satu dua saraf otak dah putus.Jadi kadang kadang ok,tapi kebanyakan waktu tak ok.Jadi kebanyakan artikel dalam blog ini pasti tak menyenangkan anda dan akan menganggu emosi anda.

Jika ada tanda tanda saperti diatas..anda dinasihati logout serta merta dan tidak terus melayari blog ini.

Ini blog aku,jadi suka hati apa aku nak tulis..apa aku nak cakap.

SEMUA DAH TAHU KAN ? BAGUS

Kalau korang nak komen no hal..tapi jangan kurang ajar.Sebab aku 100 kali kurang ajar

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

Tinjau Tinjau

Tuesday, April 27, 2010

65 BAS YANG DIPERCAYAI DI NAIKI OLEH HANTU HANTU PEGI MENGUNDI DI HULU SELANGOR

Ini lah bas bas yang dipercayai membawa pengundi pengundi 'hantu' Hulu Selangor mengikut apa yang di canangkan oleh pencacai pencacai PR tempohari.Sumber sumber di percayai mengatakan berlaku kejadian histeria di kalangan pengundi pengundi 'bukan hantu' di tempat tempat membuang undi pada hari itu,disebabkan pengundi pengundi 'hantu' berebut kertas undi.Bomoh,pawang dan sinseh terpaksa di panggil untuk memulihkan keadaan.

Pengundi pengundi 'hantu' ini di lihat meninggalkan tempat tempat pembuangan undi tergesa gesa bila melihat kelibat "Mahaguru Liwat" bomoh tersohor datang memberi bantuan.Saksi sempat bertanya kepada salah seorang/sehantu ni kenapa lari..Jawapan dia "takut kena liwat oleh Mahaguru".

Dalam tergesa gesa melarikan diri driver driver bas hantu ini telah meninggalkan bas bas mereka disekitar Rawang.Polis masih menyiasat...

No comments:

Post a Comment