MAKLUMAN / PERINGATAN

TuanPunya blog ini kepala dah masuk angin,mungkin juga satu dua saraf otak dah putus.Jadi kadang kadang ok,tapi kebanyakan waktu tak ok.Jadi kebanyakan artikel dalam blog ini pasti tak menyenangkan anda dan akan menganggu emosi anda.

Jika ada tanda tanda saperti diatas..anda dinasihati logout serta merta dan tidak terus melayari blog ini.

Ini blog aku,jadi suka hati apa aku nak tulis..apa aku nak cakap.

SEMUA DAH TAHU KAN ? BAGUS

Kalau korang nak komen no hal..tapi jangan kurang ajar.Sebab aku 100 kali kurang ajar

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA ISLAM AKU PERANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA RAJA AKU TENTANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

SIAPA HINA BANGSA AKU..AKU PARANG

Tinjau Tinjau

Thursday, April 29, 2010

INI UNTUK EZAM AL KOTAK..AL KATAK

Aku pun pelik apa kriteria yang di gunapakai sampai terlantik 'Mat Kotak' ni jadi senator.Apa sangatlah jasa mamat sorang ini yang melayakan dia diberi penghormatan begitu.Begitu ramai pejuang pejuang Umno/Melayu tulin kat luar sana yang tak kenal erti derhaka kepada parti tak pun di beri layanan serupa 'Mat Kotak' ni.

Dunia..dunia apa dah jadi ni ?

Jangan sampai terhiris hati ahli ahli Umno tulen..takut lain jadinya bila tiba PRU 13 nanti.Aku cuma ingatkan saja...

P/S: Aku tak akan maafkan ko Ezam selagi ko tak mintak maaf pada Tun Mahathir.Sebab dalam zaman Tun lah ko membuat onar sehingga Melayu berpecah belah hingga hari ini.Kalau kau ada telur (pinjam ayat DS Najib) ko mintak maaf pada Tun,baru kita kosong kosong.

No comments:

Post a Comment